یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۱۹:۲۶

افزایش ظرفیت بانکرینگ ایران در خلیج فارس به ۵۰۰ هزار تن

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت ما در بخش بانکرینگ حدود 100 هزار تن است، گفت : به دنبال این هستیم که کشتی‌‌‌‌های خارجی دیگر در فجیره (امارات) سوختگیری نکرده و به قشم بیایند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، محمد سعیدی ضمن بر شمردن موفقیت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پسابرجام، عوامل موثر در توسعه تجارت و جذب بازارهای هدف را مورد بررسی قرار داد و فعال شدن خطوط لاینر از خلیج فارس به اقصی نقاط دنیا و اجرایی شدن قراردادها را از دیگر افتخارات این شرکت اعلام کرد. مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود : بایسته است شرکت‌های گروه در جهت اهداف تعیین شده حرکت کرده و تمام تلاش خود را برای تصاحب بازار معطوف کنند.

سعیدی پیش‌تر نیز از برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت بانکرینگ ایران در خلیج فارس به 500 هزار تن خبر داده و با بیان این که ‌‌‌‌می‌خواهیم کشتی‌‌‌‌های خارجی دیگر در فجیره سوختگیری نکنند، گفته بود : کشتی‌‌‌‌های ایرانی بدون هیچ محدودیتی ‌‌‌‌می‌توانند در بنادر دنیا پهلوگیری نکنند. وی بانکرینگ را یکی دیگر از سیاست‌‌‌‌های کشتیرانی اعلام کرد و افزود : هم اکنون ظرفیت ما در این بخش حدود 100 هزار تن است که با همکاری منطقه آزاد قشم آنرا به 500 هزار تن افزایش ‌‌‌‌می‌دهیم. به دنبال این هستیم که کشتی‌‌‌‌های خارجی دیگر در فجیره (امارات) سوختگیری نکرده و به قشم بیایند. سعیدی افزود : در بخش بیمه ای توانسته ایم پوشش بیمه 580 میلیون دلاری در ابعاد مختلف را بگیریم و کشتی‌‌‌‌های ما به راحتی ‌‌‌‌می‌توانند در همه بنادر دنیا بدون هیچ محدودیتی پهلوگیری کنند. مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی همچنین گفت : کشتیرانی دریای خزر  در شرایط دشوار منطقه‌ای و بین المللی و وجود رقبای تجاری توانسته سهم خوبی از بازار منطقه به خود اختصاص دهد.



  کد خبر : 2824
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :